vrijdag 11 februari 2011

Het seizoen komt eraan!!!

Afgelopen week voelde ik me weer echt wielrenner het aangename zonnetje droeg daar natuurlijk het meest aan bij ! Ondanks dat de bomen en planten nog kaal waren in het heuveland maakte de zon toch weer een echt optimistisch gevoel bij mij los! De spieren warmde lekker op en na een ritje van 2 uur had ik nog geen zin om naar huis te gaan. Dat was wel heel anders een paar weken geleden toen wilde ik vaak al na 5 minuten naar huis vanwege de kou!!

Waar ik nu vooral weer naar uitkijk is om te gaan koersen zeker dit komend seizoen. Ik ben namelijk sinds de Brentjens challenge helemaal aan het mtben geslagen en ben er achter gekomen dat het een perfecte combi is met de weg. natuurlijk zal ik jullie updaten met wedstrijdverslagen en natuurlijk een uitgebreid testrapport van mijn nieuwe S-works HT carbon.
Speciale onderwerpen gaan zijn de bandenkeuze en druk van de band en een hydraulische lock-out voor mijn sid race voorvork! Dus,,keep Tuned in'' als je op de hoogte wil blijven en ik zal zorgen dat ik elke week trouw zal blijven updaten.

Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten