maandag 21 november 2011

verslag Brunssum Mulleners Vastgoed Cup



Nadat ik deze week een paar dagen rust genomen had(en toch nog tijd gevonden had om op het parcours te fietsen), was het zondag weer tijd om op het pittige rondje van Brunssum te fietsen.

De lange droge periode zorgde ervoor dat de stijle klim toch wel erg mul was, maar toch te rijden.De start was niet geweldig(wanneer wel?) en Harry reed me al snel voorbij.

De eerste paar rondjes gingen best aardig, ik overleefde de klim goed. Ik lag rond de 15e plek.

Die plek werd uiteindelijk 16, maar ik had een beter gevoel dan vorige week.

Dus deze week ook weer rustig aan en dan naar Beegden, waar wij een nieuwe ronde voorgeschoteld krijgen. Ben benieuwd.....

Ik sta nog steeds 8e in het klassement en deze plek lijk ik te behouden.


gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten