zondag 4 juli 2010

Ronde van Wolder


Wat voor mij een korte race was door een gebroken ketting ! was voor de rest van het peloton een stevig slagveld!

Ik maakte vorig jaar de eerste keer kennis met de ronde van Wolder. En wat meteen opviel is dat de organisatie van deze koers echt zeer proffesioneel is. Als renner waan je je dan ook echt in een profcriterium!
Voor mij zat het helaas tegen ik reed de 2e ronde in en brak mijn ketting! helaas ! na de ketting bekeken te hebben ging het volgens mij om een fabricage fout zeker omdat deze ketting er net 100km op lag.
Mijn ploegmaatje tom reed een goede wedstrijd als amateur tenmidde van al dat Elite geweld! Chapeau Tommy! Zondag krijg ik weer een nieuwe kans in de ardennen hopen dat alles heel blijft en ik een beetje meer geluk zal hebben.

Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten