donderdag 27 januari 2011

Mulleners vastgoedcup Panheel


Verslag Panheel

Eens een keer op zaterdag koersen, is weer eens iets anders.
Vandaag naar Panheel, een nieuw rondje, gemaakt op het dagstrand.
Er was natuurlijk veel modder, had ik wel verwacht aangezien het ronje over gras ging.
Het was toch een leuk rondje met een aantal klimmetjes.
Ik heb maar meteen de modderbanden gestoken om zo meer grip te hebben en er voor te zorgen dat er niet al te veel troep aan de fiets bleef hangen.
De start was redelijk, daar moet ik het toch niet van hebben, maar ik merkte meteen dat ik een enorme pijn in mijn zij kreeg, waardoor ik niet fatsoenlijk kon ademen. Dit duurde 2 ronden, toen heb ik even een halve ronde rustig aan gedaan om even weer op adem te komen. Dit lukte wel, maar ik moest veel goed maken op de mannen die voor mij reden.
Ik kwam steeds dichterbij en haalde de laatste 2 ronden nog een aantal mensen in. Ik begon net een beetje op stoom te raken, maar helaas was de wedstrijd ten einde. Ik had Anton nog in het vizier, maar kwam een aantal meter te kort. Ik finishte op een 11e plek.
Ik sta nu nog altijd 7e in het klassement met 8 punten achterstand op nummer 6.
Volgende week finale en thuiswedstrijd in Landgraaf. Komt allen kijken....

gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten