maandag 20 december 2010

Mulleners Vastgoedcup Blerick


Verslag Blerick


Na de hevige sneeuwval van afgelopen week, wist ik dat het vandaag in Blerick wel eens glad zou kunnen zijn.
En dat haat ik.
Met inrijden had ik al zoiets van rustig aandoen want ik wil nog heel met de auto naar huis. Geen risico's nemen dus.
De start was iets later omdat de jurywagen 's morgens vast zat.
Voor de start nog 1 ronde ingereden en de organisatie had op veel plekken nog zand en modder gegooid om het glijden tegen te gaan. Chapeau hiervoor.

Vlak na de start was er weer een valpartij(nog nooit zoveel valpartijen meegemaakt), en de gevallen renners kon ik gelukkig ontwijken.
Ik hoorde Leon Crienen nog vloeken, zoiets van niet alweer.
Ik was rustig vertrokken en dit bleef dan ook zo de hele wedstrijd. ik lag ergens op een 13e plek en pas na een half uur ben ik meer risico's gaan nemen.
Hier en daar wat harder door de bochten en zo kon ik nog een plek opschuiven. Ik ben dus op een 12e plek geïndigd.
Hier ben ik niet tevreden mee, heb kostbare punten verloren, maar ben wel blij dat ik er heelhuids vanaf ben gekomen.
Toch maar meer op techniek gaan oefenen.....
Volgende week is geen wedstrijd, dus even rust. Hopen op 30 graden en veel zon.(zal wel niet, als de sneeuw al weg is ben ik tevreden)

gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten