maandag 6 december 2010

Mulleners Vastgoedcup Sevenum


Verslag Sevenum

Nadat ik vorige week in Windraak nog eens bij de eerste 10 zat, wilde ik dat vandaag nog eens overdoen.
Vorig jaar jaar lag er in Sevenum aardig wat sneeuw en ik vreesde gisteren dat ook vandaag er weer sneeuw zou liggen.
De regen dacht er echter anders over, het parcours lag er redelijk bij met flink wat modderstroken.
Na de start, waar ik als laatste man vertrok, kon ik goed in mijn tempo blijven rijden.
Ik lag op de 7e plek de hele wedstrijd, maar vandaag was het een pechdag voor Anton, hij was een aantal keren gevallen en in de voorlaatste ronde moest hij van de fiets om zijn voorderailleur recht te buigen. Dit was voor mij het moment om nog even door trekken om zo de laatste ronde als 6e inte gaan.
Ik had een groot gat met Anton en deed de laatste ronde iets rustiger aan omdat ik dan gedubbeld zou worden(zo hoefde ik niet nog een ronde, ik had het inmiddels ijskoud gerkregen).
Ik eindigde op een 6e plek.
Momenteel sta ik nog 8e in het klassement, met 5 punten achterstand op nummer 7. Ik ga uiteraard mijn best doen om dit nog in te halen.
Vandaag had ik eens geen koude voeten dankzij de Specialized Defroster winterschoen, windicht en waterdicht, een echte aanrader. Natuurlijk verkrijgbaar bij Tomacycles....

Volgende week naar Meijel.
Tot dan.

gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten