zondag 12 december 2010

Gevloerd door Rocket Ron!


Nu zit ik met mijn compressie sokken van Smove die we sinds kort in onze winkel verkopen voor de computer. De sokken zorgen voor een goede ondersteuning en zorgen voor een sneller herstel van de spieren na een inspanning. De oorzaak dat ik deze sokken aanheb komt omdat we vanochtend met ons zondagochtend groepje weer een lekker mtb tochtje hebben gemaakt. De te kloppen man vandaag was Ron Kuipers A.K.A Rocket Ronnie. Onderweg hadden we al een paar keer de degens gekruisd maar op de terugweg over avantis werd ik gewoon klakkeloos uit het wiel gereden door Rocket Ronnie!! De wind op dat stuk kwam van links en hij zette een waaiertje op waar precies 2 man achter konden zitten dat was mijn vader en peter. Ik en willem zaten op de kant en waren dus echt de lul! Vol met je bakkes in de wind!
Gelukkig kon ik mijn ritme weer pakken en ging het gaatje met mij en het trio zeker dichtenrijden. Toen Ronnie even omkeek en mij zag naderen voerde hij een Cancellaraatje op en ik draaide al snel vierkant! Leuk is dat wordt je als wedstrijdrijder door drie ouwe bokken naar de klote gereden! chapeau heren !!

Ron Vertelde eerder die dag dat hij door een hond was gebeten die zijn hond aanviel. Mischien heeft hij daar superkrachten opgelopen ofzo ik weet het ook niet! Ben blij dat ik mijn kousen nu aanheb die verzachten de pijn wel een beetje volgende keer ben ik weer hersteld voor de rematch haha.

Groeten Lars

1 opmerking:

  1. Hallo Lars,
    Fijn om te lezen dat de SMOVE sportcompressiekousen zo goed bevallen! Als je zelf overtuigd bent van de voordelen van de kous, dan is het makkelijker om de klant over de streep te halen. Succes!
    Gr. Guido (Accountmngr. SMOVE)

    BeantwoordenVerwijderen