maandag 18 oktober 2010

Mulleners Vasgoedcup Horst




Vandaag alweer de derde wedstrijd van de Mullenersvastgoedcup.
Horst was vandaag de place to be. Een altijd mooie ronde met heel veel interval.
In het klassement stond ik 8e, dus ik mocht op de eerste startrij staan. Geen overbodige luxe aangezie we na 30 meter al een bocht en daarna meteen een singletrack kregen.
Ik merkte al bij het inrijden dat het vandaag een zware dobber zou worden en dat bleek dan ook.
Ik kwam geen meter vooruit. Het was vanaf de eerste meter afzien. Het enige wat goed liep vandaag waren de Specialized Renegade banden, die blijven gaan.
Ik bevond me dan ook in de achterste gelederen en meer dan een 20e plaats zat er vandaag niet in. Helaas.
Volgende week beter in Beesel.
(foto's Theo Gelissen)

gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten