dinsdag 5 oktober 2010

Mulleners vastgoedcup is weer van start gegaan!


Afgelopen zondag toen ik koos voor een lekker toertochtje in put Reden onze mister wintercup phillip Gante zijn eerste wedstrijd in de Mulleners cup hier een verslagje van philipp.

Baarlo, Mullenersvastgoedcup

Na een tijd lang geen wedstrijden meer gereden te hebben, ging ik vandaag rijden in Baarlo, de eerste wedstrijd van de wintercompetitie.
Van winter was natuurlijk geen sprake met een geweldige temperatuur van 23 graden.
Baarlo is al jaren de opener van het seizoen, een mooi rondje door het bos waarbij de snelheid erg hoog ligt.
Het parcours lag er goed bij, de bochten waren goed te nemen.

Ik mocht starten op de 2e startrij en kon me redelijk handhaven na de start.
De eerste ronde lag ik op een 15e plek.
Het viel me erg tegen om weer zo af te zien tijdens de eerste paar ronden, mijn hartslag kwam niet onder de 190 slagen.
Langzamerhand kwam ik een beetje in mijn ritme en begon ik hier en daar mensen in te halen. Ik lag op de 12e plek toen ik werd ingehaald door de nummer 13. We kwamen langs de finish en we reden gewoon door. Blijkbaar hadden we al moeten stoppen maar er werd vergeten om dit om te roepen.
Zo ging mijn 12e plek aan mijn neus voorbij. Helaas.
De winnaar had ook maar 50 minuten gereden, terwijl we normaal; een uur rijden. Hier heeft de organisatie geblunderd.
Moe, maar toch redelijk voldaan ben ik weer naar huis gereden.

Volgende week de volgende wedstrijd in Nederweert. Ook weer een snel rondje met weinig hoogteverschil.

Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten