woensdag 16 maart 2011

Mallorca

Zoals een aantal al weten zit ik nu in Mallorca voor een beetje te trainen en te genieten van vakantie.Toen we in het vliegtuig zaten heb ik me vooral zorgen gemaakt om het weer! Er zou op dinsdag en Woensdag een overvloed van regen vallen en nu ik hier zit te typen regend het ook daadwerkelijk buiten. Geluk dat ik dan wel alweer gefietst heb vandaag en er alleen maar een harde wind stond. Afgelopen dagen waren ook goed met heel af en toe een drup water maar over het algemeen liep het kwik in de zon op naar 20 graden.
Vanaf morgen wordt het weer beter vandaag was het toch nogal fris buiten en als het zonnetje dan eenmaal morgen weer schijnt wordt het ook tijd om even lekker in de bergen te gaan bikkelen !

Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten