dinsdag 13 december 2011

Hallo! Ik ben er nog!

Vandaag dan nog maar eens een berichtje van mijn kant. Ondanks dat ik nu niet meer actief aan het bloggen ben heb ik zeker niet stil gezeten de afgelopen maanden.Aan wedstrijden heb ik niet meer deelgenomen maar ik ben nog steeds in training bij Ton Willemsen die met mij nog steeds een stevig programma afwerkt van intense krachtraining.
Waar ik verder mee bezig ben geweest is het ontwikkelen van mijn kennis op gebied van fietsmetingen.Afgelopen maand ben ik op cursus geweest bij Specialized om kennis te maken met het meetsysteem BG Fit dat gericht is op een persoonlijke en individuele aanpassing op de fiets voor zowel de competetieve rijder als de recreatieve rijder. Waar Bikefitting een duidelijke tekening geeft over de maat van de fiets en de afstelling van de rijder op de fiets gaat BG Fit een stap verder.Met het BG Fit systeem kijken we naar de rijder zelf.Naar mogelijke lichamelijke gebreken om meer comfort te creeren of om een aerodynamische houding voor de wedtrijdrenner te realiseren met beiden met een optimale zit en de juiste krachtoverbrenging op de pedalen.Na een aantal testcases te hebben gedaan beginnen we volgende week met de eerste meting bij een klant.Is dit mischien iets voor jou dan kun je altijd voor meer info bij ons op de zaak terecht.
Ander leuk project waar ik mee bezig ben is de nieuwe ploeg waarin ik ga koersen volgend seizoen.Aangezien ik alle wedstrijden zo een beetje in Belgie rij heb ik samen met wat renners uit de ECW competitie een ploeg opgezet waar we met Specialized fietsen en accesoires de wedtrijden komend seizoen naar onze hand gaan proberen te zetten. In een mooi teneu en helmen en schoenen van Specialized, Brillen en kleding van Oakley gaan we zeker de blitz maken op de Ardense heuvels en wegen rondom Luik en Luxemburg!Ik verheug me al op het nieuwe seizoen en hopelijk zit er wat nieuw succes voor mij in 2012!
Dit was mijn update zodat jullie mij in iedergeval niet vergeten :)
Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten