maandag 12 december 2011

verslag Meijel Mulleners Vastgoed Cup

Vandaag naar Meijel gereden om daar deel te nemen aan de 10e wedstrijd van de wintercompetitie.
Ik mag graag in Meijel rijden, het is een snel parcours met hier en daar krappe bochten en een paar klimmetjes. Zwaar genoeg.
Vandaag mocht ik weer op de 29er rijden, voor dit soort rondjes een goede optie.
Na de start kon ik me handhaven in een groepje van 3. Ik reed samen met William veel op kop. Nadat ik een stuurfout had gemaakt moest ik lossen bij die 2, ik kon niet meer aanpikken. ik kreeg daarbij ook nog buikkrampen en voelde mijn kracht wegstromen.
Ik kon toch nog mijn eigen tempo goed rijden en haalde ook nog iemand in.
Uiteindelijk werd ik 13e, beetje teleurstellend.
Als je niet fit bent is zo een snel rondje moordend. 6x naar de pot rennen is ook niet echt bevorderend.
Volgende week naar Blerick en dan 3 weken niks.

gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten