maandag 19 december 2011

verslag Blerick Mulleners Vastgoed Cup

Na de sneeuw van vorig jaar in Blerick waren de omstandigheden vandaag een stuk aangenamer. Het parcours lag er goed bij, hier en daar een beetje modder maar dat was te verwaarlozen.
Met inrijden voelde ik al dat de benen niet zo wilden, ik had deze week ook weinig gedaan en dan weet ik al genoeg.
Bij de start kon ik me handhaven op een 14e plaats.
Het liep niet echt maar ik kon toch aardig doorrijden.
Ik haalde nog wat jongens in, maar na een half uur voelde ik me opeens erg misselijk. Ik kreeg het gevoel dat ik moest overgeven. Dit gebeurde gelukkig niet en de laatste 2 ronden kreeg ik vleugels. Ik kon harder rijden dan in het begin en haalde nog iemand in. Uiteindelijk werd ik 10e.
Jammer dat ik in het begin niet goed was, dan had er meer ingezeten.

Dit was de laatste wedstrijd van 2011. we hebben nu 3 weken geen wedstrijd, de volgende is op 15 januari in hometown Landgraaf. En dan de laatste in Reuver.
Dan begint de voorbereiding voor de Alpe d'HuZes in juni.
Op mijn actiepagina staat mijn verhaal. Er moet nog een hoop gesponsord worden.

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/philippgante/philipp-gante

gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten