maandag 7 juni 2010

20ste keer 20ste plek (Baelen )


Je wordt er af en toe een beetje appelig van! Het wil maar niet lukken op een wedstrijd die je graag rijd uit te blinken. De wedstrijd verliep wel prima alleen mijn aankomst niet. Op het klimmetje heb ik zo ongeveer elke ronde geprobeerd weg te rijden maar door de lange vlakke weg terug naar de klim konden we niet vooruit blijven. Het peloton bleef maar bij elkaar ondanks dat het tempo wel heel hoog lag er werd uiteindelijk een gemmiddelde van 43 km per uur gehaald dat is niet misselijk! Toch? In de sprint werd ik 20ste dat ligt er vooral aan omdat het een brede aankomst is. het loopt wel bergog maar er is genoeg plaats voor de echte sprinter om op snelheid te komen.

En tot slot omdat iedereen het over dit belachelijke onderwerp heeft tegenwoordig , zou ik ook wel willen dat ik een motortje in mijn fiets had dan was ik de eerste ronde vol wegereden en hadden ze me niet meer terug gezien! De presentatoren van Sporza noemen dat wegrijden door de Red Hammer een Cancelaraatje opvoeren alleen zijn de echte wielerfans er toch van overtuigd dat Spartacus dit echt wel uit zijn eigen dijen schud!
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik een sympathisant van Der Fabian ben heb in 2 zinnen toch al 3 bijnamen genoemd!

Groetjes Lars

1 opmerking: