dinsdag 2 november 2010

Mulleners Vasgoedcup Liessel



Vandaag maar een kort verslag.

Om de wedstrijd in 1 woord samen te vatten: (vul zelf maar in)


Het liep voor geen meter, ik had het gevoel alsof ik nog 50 kilo extra mee aan het slepen was.

Het was nog erger als in Horst.

Tijdens trainingen door de week gaat alles prima, maar zodra het startschot klinkt lopen de benen meteen vol.

Ik hoop dat het volgende week in Brunssum beter gaat, ik heb geen zin om weer door jan en alleman ingehaald te worden.



Gr Philipp


Ondanks dat het een beetje minder ging met onze flip is hier wel de nieuwe teamkleding voor de wintercompetitie te aanschouwen ! Zondag start ik iniedergeval in Brunssum en de komende weken ga ik nog in Schweiberg, Weert en windraak rijden .

Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten