zondag 7 november 2010

Mulleners Vastgoedcup Brunssum









Dat was het rondje wel weer veel op en af en wat mooie kleine afdalinggen zo hier daar .Echt een Leuk Mtb Rondje!
Het begon al allemaal goed vooral omdat ik toch altijd vrij laks ben in een wedstrijd die ik voor spek en bonen me doe was ik nog even mijn banden op de juiste druk aan het zetten en klonk het startschot al! Gelukkig kon ik al snel aansluiten en maakte meteen 5 plaatsen goed.

Na een paar ronden lag de rennersveld toch uit elkaar getrokken en begon iedereen zijn eigen koers te rijden. Bij mij was dat het geval dat ik moest strijden tegen een teamgenoot Andreas Plüm en een andere biker. Ik kon op een gegeven moment Andreas niet meer bijbenen omdat ik mijn inspanning van eerder moest bekopen liet ik hem rijden. Ook omdat ik nog iemand anders in mijn wiel trok en ik zeker geen gaten ga dichtrijden op ploegmaats. Mijn tactiek werd dat ik de concurrent op kop dreef en hem lekker liet uitrazen om weer bij Andreas te komen toen ik boven aan de klim kwam zag ik dat hij moe werd en ben ik er voorbij gekletst!
Zo reden we de laatste ronde in en haalde ik Andreas nipt niet meer bij wel kwam er nog gevaar van achteren wan Leander Laurijssens naderde zeer snel. Ik kon hem gelukkig nog afhouden en werd zo 14e. Andreas werd 13e en Flip 19e.
Met andere worden ik was tevreden over mijn optreden en trots op dejongens dat we samen de als Toma cycles team konden rijden . Zo is arme flip ook niet altijd zo alleen in de Crosscup.
Komende weken rij ik nog in Schweiberg,Weert,Windraak ! Dus als je wilt komen kijken weet je me te vinden.

Kiekjes zijn weer op en top verzorgd door Theo Gelissen!!! Bedankt theo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten