maandag 22 november 2010

Mulleners Vastgoedcup Weert


Verslag Altweerterheide

Na de wedstrijd van vorige week in de modder van Schweiberg, had ik weer het gevoel dat ik weer een beetje kon afzien.
Dit gevoel had ik al een tijdje niet meer gehad, want dit seizoen loopt het voor geen meter.
Vandaag stond de "berg" van Altweerterheide op het programma. Zoals altijd een leuk rondje, niet technisch maar toch een aantal hoogtemeters. Het parcours was goed te rijden en vanaf de start zat de snelheid er aardig in.
Helaas gingen de mannen voor mij toch net iets te snel, waardoor ik ongeveer de hele wedstrijd alleen op een 14e plek heb gereden. Alleen was het weer slecht geregeld met de tijdwaarneming(vond ik dan). Achter mij hoorde ik dat man op kop, Leon Crienen, nog 2 rondes moest en dat met 55 minuten op de teller. In zijn kielzog zat de nummer 15, waar ik de hele tijd met een behoorlijke afstand voor lag, en hij kon dus met Crienen mee en plaatste in de laatste ronde een jump die ik niet meer kon beantwoorden. Had Crienen nog maar 1 ronde moeten rijden had ik mijn plek behouden. Maar ja, daar doe je niks aan.
Ik eindigde op een 15e plek.
Volgende week staat het mooie rondje van Windraak op het programma. Ik hoop dat het een pratschboel wordt zoals vorig jaar, daar houd ik wel van.
Proficiat aan Kylian, die tenminste de Toma eer hoog houdt door vandaag te winnen.

P.S. Komt alllen naar de nieuwe Specialized Concept Store van de fam Toma kijken, prachtig verbouwd en ik ben heel trots om voor zo een fietsenwinkel te mogen rijden.

gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten