dinsdag 16 november 2010

Mulleners Vastgoedcup Schweiberg




Door veel regenval en het rijden van andere catergorien op het parcours die eerder zondag over het parcours raasden werd het een vettige onderneming in Schweiberg. Ik voelde me bij de start eigenlijk meteen al goed en omdat er veel bekenden langs de kant stonden bereikte mijn moraal een hoogtepunt! Ik ben ook over het parcours te spreken ik was al lang niet meer in Schweiberg aan de start verschenen dus voor mij was het een compleet nieuw rondje. Het enige wat wel stevig aan mijn ego knaagd is dat ik 10e ben geworden op 1 ronde ! Zo staat het namelijk ook in de krant!!!
vanaf de start ging het lekker en reed op een 6e plek. Een ronde later lag ik al op mijn bakkus in de afdaling en nota bene een ronde later lag ik weer op dezelfde plek! Ik viel een paar plaatsen terug en vlak voor de finish haalde de winaar Peter van Mil mij nog in ! Dan maar 10e op een ronde !

Foto's zijn gemaakt door Harry Broun, Dankje Harry!

\

Geen opmerkingen:

Een reactie posten