maandag 3 oktober 2011

Baarlo Mulleners vastgoedcup.




ondanks een rit van een uur heen een uurtje wedstrijd en een uur terug naar huis rijden ben ik toch naar Baarlo afgereisd om een inspannend Mtb wedstrijdje te rijden!
Zoals altijd was ik weer wat aan de late kant door een omleiding voor Baarlo en nadat ik nog even het parcours was gaan verkennen kwam ik op de laatste seconde aan op de start. Na de start waar ik achteraan moest starten merkte ik al gauw dat mijn banden te smal waren voor het mulle zand en in de bochten was het dan ook lastig om mijn fiets onder mijn kont te houden ! Inhalen was een hele opgaaf omdat er maar heel weinig paden breder dan een halve meter waren en dus niet in te halen was zonder anderen aan de kant et duwen. Als klapper viel mijn ketting tussen het frame en cranck in en raakte ik mijn gewonnen plaatsen weer gauw kwijt.
Nadat ik weer op mijn fiets zat haalde ik diegene die langsgekomen waren weer in maar kon niet meer aansluiten bij het middenveld en besloot dan maar een intensieve training van te maken voor de Bart Brentjens Challenge komende zondag tevens het einde van mijn wedstrijdseizoen.
Ik finishte 19de achter Philipp die 18de werd . Alleen ik werd wel op een Ronde Gezet door Leon Crienen dus ik mocht gelukkig een ronde eerder afstappen!
Baarlo was een mooi rondje maar niet echt mijn ding de korte hellingen en het intervallen zal ik nooit echt onder de knie krijgen maar ik heb me wel weer vermaakt! Volgende week de laatste wedstrijd en dan begint een korte rustperiode om weer aan het nieuwe seizoen te gaan beginnen !

Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten