maandag 17 oktober 2011

verslag Horst Mulleners vastgoed cup









Vandaag naar Horst, altijd een mooie maar wel pittige ronde om te rijden.

Er staan hier altijd goede rijders aan start en met dit mooie weer zeker.


Vandaag niet op de 29er, hoewel ik deze best had kunnen gebruiken op dit snelle parcours.

De start was beter dan de vorige week.

Het zou een snelle wedstrijd worden met veel rondes, in ieder geval voor mijn gevoel.



Ik kon me goed handhaven de eerste paar rondes en daarna kon ik nog een aantal mensen inhalen die voor mij reden. Helaas werd ik ook weer ingehaald door mannen die hun start gemist hadden. Ik probeerde nog aan te klampen maar dit lukte op dat moment niet.


Zo kon ik op mijn strak tempo doorrijden om 11e te eindigen.
Ik was teverden, heb voor mezelf goed gereden en daar gaat het om.

Ik sta nog altijd 9e in het klassement.

Volgende week naar Beesel op zaterdag.


gr Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten