zondag 30 oktober 2011

verslag Liessel Mulleners vastgoed cup

Vandaag naar het zandparcours in Liessel.
Meestal een snelle ronde met veel mul zand en weinig plek om in te halen.
En dat bleek ook al tijdens mijn verkenronde. Driekwart singletrack en geen mogelijkheid om in te halen.

De start was redelijk, ik kwam alleen, tijdens het eerste heuveltje, voorlaatste te rijden omdat veel mensen van de fiets moesten.
Balend probeerde ik er toch nog iets van te maken, de benen voelden goed.
Ronde naar ronde moest ik langs mensen fietsen en inhalen op de plekken waar het kon.
Ik reed even samen met Anton Peeters, maar moest hem laten gaan(zou het aan zijn 29er liggen??).
Ik lag op een dertiende plek en zo finishte ik ook. Jammer, er had misschien meer ingezeten.
Ik zag ook aan de rondetijden dat ik in de eerste ronde een halve minuut verloren heb, de rest heb ik constant gereden.
Ik sta nog altijd 8e in het klassement.
Volgende week naar Schweiberg, een leuk klimrondje.
Ik zal zeker niet de enige Tomarijder zijn ......

groet Philipp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten