maandag 9 juli 2012

3 seconden (tijdrit Fromberg woensdag 4-7-2012)



Drie seconden was afgelopen woensdag het verschil tussen weer een overwinning in de Chrono Trofee of een tweede plek.Vooral te wijten aan mijzelf.Doordat ik teveel risico nam in de voorlaatste bocht vloog ik met hoge snelheid over een hobbeltje in de weg vlak voordat ik de bocht instuurde.Dit zorgde ervoor dat mijn achterwiel omhoog stuiterde en ik geen juiste lijn meer kon aansnijden en rechtoor het veld in reed! Gelukkig niet gevallen maar wel de kostbare seconden verloren die ik op het einde tekort kwam.
Op dinsdag reed ik al eens op het parcours om te verkennen maar omdat er toen zoveel grind in de bochten lag kon ik die niet op volle snelheid uitproberen dat is waarschijnlijk waarom ik de oneffenheid in de weg niet voorzien had.De rest van het parcours kon ik vlotjes afleggen maar ik merkte dat ik erg diep moest gaan voor het maximaal rendement te behalen.Omdat ik vorige week nog even lekker ziek werd had ik sowieso al mijn twijfels maar een tweede plek was uiteindelijk geen slecht resultaat maar als je weet dat er winst in had gezeten valt het natuurlijk wel een beetje tegen.Nu op naar Panheel eind augustus en hopelijk weer een goed resultaat als leider van het Chrono Trofee klassement.

Groeten Lars

 Foto's met dank aan Theo Gelissen.
En natuurlijk moet ik niet mijn trouwe supporters vergeten te bedanken voor alle aanmoedigingen.Bedankt Pauline,Mam en Pap , Jacob en Jan ,Jan m,Wiel,Sjaak,Hans Dennis en alle anderen die ik nog niet genoemd heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten