maandag 26 april 2010

Eindelijk zonnige zomerZONdag!!!!

Afgelopen zondag was precies het tegenovergestelde van 1ste paasdag. Toen was ik al eerder in Banneux. S'ochtends was het nog wel wat fris maar al snel kwam er wat verandering in de temperatuur!
Over de tocht kan ik zeggen dat die dit jaar naar mijn mening nog beter en professioneler dan andere jaren georganiseerd was. De aanduidingen waren goed de pauzeplekken goed verzorgd en er was nog extra drank te koop voor een goede prijs. Ondanks dat er wat routewijzigingen waren vond ik de alternatieve klimmetjes super, en ben daardoor zelf nog een klim opgereden waar ik nog niet eerder was geweest! Wat ook altijd leuk is als je als Toma K-B-K rijd, is natuurlijk dat je veel klanten die bij ons in de winkel komen op de fiets en treft . Dat maakt de sfeer nog beter!

Volgende week nieuws over de Shimano Fietschallenge en hoe die verlopen is.
En aan Tom wil ik nog even zeggen dat die vervolgens niet meer zo moet zeuren onderweg want ik heb vanaf kilometer 1 tot 135 niets anders gehoord dan ,, iK BEN KAPOT OUWE ! '' hahaha

Groeten Lars

1 opmerking:

  1. Ik was echt kapot, komt omdat we er ook al heen waren gefietst, vandaar dat ik vanaf kilometer "0" al kapot was!

    BeantwoordenVerwijderen