donderdag 1 april 2010

Ijzeren begin in Weert!!!!

Hallo!

Het seizoen is begonnen en dankzij Peter kan ik samen met jullie mijn ervaringen in wedstrijden en trainingen met jullie delen. Ook zal er wat nieuw materiaal worden getest en zal ik mijn bevindingen hierover vermelden in deze blog!!!

Kort verslag van de koers in Weert

Kenmerkend was vooral de wind ! dat maakte de wedstrijd erg lastig. Mijn conditie was naar mijn mening goed op peil maar kon niet echt het verschil maken in deze wedstrijd, vooral omdat mijn snelheid en wedstrijdritme nog niet echt op peil zijn. De hele wedsrijd heb ik constant van voren gereden en dat gaf ook al heel wat voldoening voor de eerste koers van het seizoen!

Snel zal ik weer updaten met nieuwe facts angezien er nog heel wat gereden gaat worden dit seizoen dus hou me in de gaten !

groetjes Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten