maandag 5 april 2010

Het kaarsje uit (Banneux)




Zondag ochtend deed ik het gordijn op een kiertje om te kijken hoe het weer was.
Zon en droog! Dat was het in iedergeval om half 8 s´ochtends! Toen ik eenmaal om half 9 op de fiets zat en in Gulpen de eerste regenbui kreeg dacht ik al aan omdraaien naar huis. Na nog een anderhalf uur twijfelen zat ik al bijna in Soumagne, nu rij ik ook door!
De reden waarom ik zo gedreven was om in Banneux te komen is dat ik jaarlijks aan het begin van het seizoen daar kaarsjes ga aansteken voor een goed seizoen en voor mijn liefje,familie en vrienden. Op de terugweg ging dan toch het kaarsje uit en door de regen en kou werd het alleen maar erger. Maarja uiteindelijk ben ik goed thuisgekomen en aan het paasdiner bij moeders ben je toch weer alles snel vergeten en heb je een voldaan gevoel van de bedevaard!


1ste indruk van de Roval wielen met de Turbo pro buitenband.

De eerste indruk van de wielen was al erg snel duidelijk, zeer stijf en lopen als een klokje. De banden voelen heel stabiel en geven veel zelfvertrouwen. In de natte afdalingen in België voelde de band heel zeker en in de bochten kon ik goed snelheid houden.
Mijn eerste indruk is dus positief maar ze gaan pas over 14 dagen terug naar Specialized dus ik hou jullie op de hoogte!


Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten