maandag 23 augustus 2010

Assenois ,Jehonville provincie Luxembourg.

waarschijnlijk denken we hetzelfde , waar ligt in godsnaam jehonville? het leuke met die wedstrijden die ik daar bij de Ardense bond rij is dat je nog eens ergens op plaatsen komt. Maar dan wel meestal in de middle of nowhere.Voordeel daarvan is weer dat er mooie omlopen worden georganiseerd met pittige parcours.
Zo was het ook afgelopen zondag het parcours was niet bijster selectief maar wel door de harde wind! De hele route liep door open velden het was dus belangrijk om constant een goede positie te nemen en niet met krachten te smijten.
De wedstrijd verliep voor mij uiterst goed en ik kon steeds mee van voren zodat toen de eerste echte waaier getrokken werd en alles uit elkaar viel ik erbij zat. Deze aktie duurde welgeteld 3 omlopen totdat weer alles samen kwam. doordat ik me even naar achteren liet zakken maakte ik een grote blunder! In de wind brak weer een groep weg van voren van zo een 15 man denk ik en omdat ik de hele dag al niet echt vooruit kwam realiseerde ik dat mijn kans verkeken was. Toch konden we nog een ronde voor het einde met 5 man aansluiten bij de kop van de koers en in de laatse rechte lijn probeerde ik nog mee te doen aan de sprint. Proberen was dan weer het goede woord ik kwam te vroeg in de wind en viel stil. uiteindelijk werd ik vijftiende, niet echt een topuitslag maar de vorm begint weer te komen.Ook was het een troost dat het peloton op een flinke achterstand binnen kwam rijden, dan weet je gewoon dat iedereen gesloopt was . Nu alleen nog maar hopen dat ik optijd klaar ben voor de Ronde van Luik het eerste weekend van September!

Groeten Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten