donderdag 12 augustus 2010

We zijn weer begonnen!

We zijn weer begonnen ! En nu ik dit bericht schrijf ben ik al welgeteld 3 dagen bezig met werken en het voeld weer als vanouds. afgelopen weken heb ik het bloggen er een beetje bij in laten schieten onder het motto van vakantie. Met andere worden opstaan fietsen en met de benen hoog op de bank!
afgelopen vakantie is er natuurlijk nog gekoerst maar dit alles in de voorbereiding op de ronde van Luik die begin September zal plaatsvinden. Na een korte rustperiode van 3 weken zonder koers met wel een beetje fietsen zo hier en daar, ben ik wel echt aan herstellen toegekomen. De werdstrijden die ik in Waubach,Ransdaal en Baneux heb gereden gingen naar mijn gevoel dan ook verassend goed. Nu zal ik weer weekelijks mijn blog updaten met nieuws en andere mededelingen .
Ook gaan we langzaam op de grote verbouwing van onze winkel aan dus zal ik jullie daarover ook op de hoogte houden met nieuwtjes etc.

Maandag weer een avondkoersje in Kotem dus we are back in business!

Groeten lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten