donderdag 19 augustus 2010

Kotem

Kort koersje om het zo maar te zeggen. Bij de inschrijving bleek dat ik niet mocht starten omdat ik niet in het bezit was van een goedkeuring van de Nederlandse Bond de KNWU. echt wel balen om voor niets naar zo een wedsttrijd te rijden. Alle 2 voorgaande jaren heb ik die wedstrijd ook al gereden en kon men gewoon starten op een dagkaart of een verzekring afsluiten zodat je in België mocht koersen. Dit betreft wel alleen maar wedstrijden van de vlaamse wielrenbond zover ik weet kon en kan ik nog steeds overal in walonië rijden.

Dit weekend staat er een wedstrijd in Jehonville op het programma in de ardennen. Met een omloop van 9,5 km zal het wel weer een mooi parcours worden zoals altijd daar beneden in belgië.
Hopelijk kan ik dan wel weer een wedstrijdverslag schrijven.

Groeten lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten